Якщо ви тут, значить попереду грандіозне святкування або невелика вечірка? Ви не знаєте в якій формі її розпланувати і провести, а зокрема їх банкетну частину? Компанія АртМуз допоможе вам у цьому, зробить це прагматично та професійно.
Особливості організації, проведення фуршетів та урочистих банкетів всіх типів в Києві
Довгий процес становлення банкетної культури привів нас всього до двох типів, які також можна називати форматами банкетного веселощів. Вони представлені широким спектром внутрішніх різновидів і особливостей. Для успішної організації будь-якої події важливо знати особливості кожної типу (формату) святкування і розуміти їх переваги з недоліками.
1. Урочисті банкети застільного типу
- Цей формат святкування є найбільш поширеним не тільки в Києві, а й у всьому світі (його також називають “сидячий”).
- Організація банкетів застільного типу передбачає чітку регламентацію за часом кожного “застілля” і перерв між ними. “застіллям” розуміється прийом їжі протягом одного підходу, (“присісти”), перерви також називають музичними або танцювальними паузами.
- “Присід до столу” як правило буває від трьох до п’яти, а музичних пауз на одну більше, відповідно.
- Найбільш оптимальний час проведення застільних банкетів від 5 до 7 годин. Все що менше або більше є певним винятком і має і має цьому пояснення. У більш короткий відрізок часу люди не встигають повеселитися і практично неможливо досягти поставленої мети. За довший період гості втомлюються і слабо реагують на те, що відбувається. В обох випадках свята стають “куцими” і не яскравими.
- У застільному форматі вас обслуговують офіціанти. В ресторанах вони постійно наповнюють вам келих і накладають їжу в тарілку. Також офіціанти стежать за естетичним станом столу (прибирають зайве, зручно розставляють страви і т. д.)
- Між застіллями змінюється посуду і оновлюються аксесуари.
2. Фуршети
2.Фуршетний стіл являє собою “спорудження” з великої кількості закусок і напоїв заздалегідь розлитих по келихах і чарках. Окремо можуть стояти бокси для гарячих страв і інша сучасна кухонна техніка.
4. Кожен гість підходите до столу бере тарілку і виделку, сам накладаєте собі пишу і бере напій.
5. Загальноприйнята тривалість фуршетів як правило 2-4 години.
- прибирання брудного посуду;
- подача страв на фуршетний стіл;
- рознос на підносах напоїв і дрібної закуски у вигляді канапе, бутербродів;
- допомога гостям у виборі частувань.
7. Фуршет немає чіткого поділу між прийняттям їжі і танцювальними паузами. Ці дві складові, включаючи розважальну програму проходять паралельно.
Організація банкетів урочистого та ділового типів у Києві
Існує всього чотири фази розвитку банкету, які чітко позначені і яскраво виражені в застільному форматі, а на фуршеті їх можна просто не помітити або їх може просто не бути. Кожна фаза має своє призначення. Досвідчений організатор це враховує це плануванні банкету і свята в цілому.
Різновиди та основні етапи проведення банкету
Холодні закуски, куди входять: салати, овочеві, м’ясні, сирні асорті і т.п. вважається головною фазою. Це початок свята і всі гості голодні, тому велика частина їжі з’їдається в цей час. Організовуючи банкет в Києві, на приклад на весіллі , ми рекомендуємо молодятам, робити основний акцент на цій фазі, тобто замовляти побільше їжі, а на інших (фазах) її додавати.
- Гарячі закуски можуть виноситися як під час першого застілля, так і за другим (все залежить від кількості холодних закусок). Для гармонійного розвитку заходу ми рекомендуємо другий варіант. За кожним застіллям у вас будуть нові страви, гості зможуть їх розкуштувати і не переїсти. Це освіжає веселощі і робить його комфортним.
- Основні страви (в народі “гаряче”) серед рестораторів і організаторів заходів в Києві, вважаються центром всього банкету. На цю фазу ми робимо головною кульмінацією торжества і використовуємо меню як один із засобів.
Ефектна подача і ексклюзивні рецепти гарячих страв взаємно доповнюються яскравою шоу програмою і розвагами. Солодкий стіл ми рекомендуємо планувати за 1 годину до фіналу. На дні народженні або ювілеї її відкриває винос торта, гасіння свічок і розрізання (до слова така традиція широко застосовується і на інших святах).
Солодкі страви уособлюють закінчення вечора, яке можете перерости в прощання гостей або продовження танцювальної програми. Деякі планують роботу ведучого і артистів до певного часу, після чого передбачається дискотека. Компанія АртМуз рекомендує клієнтам робити заходи цілісні, тобто з чітким позначенням початку і фіналу. Це досягається простим і демократичним способом, який ви дізнаєтеся при нашій зустрічі. Всі присутні розуміють, що потрібно йти додому і сам цього хочуть. У підсумку ви економите гроші і позбавляєте від турбот пов’язаних з рестораном.
Розважальна складова банкетів
Розважальна програма легко вписується в кожен банкетний формат, яку ми синхронізуємо по таймінгу, але ситуативно можуть виникати відхилення. п. 3,4). Які обов’язкові складові проведення розважальної програми банкетів?
- Ведучий з традиційним функціоналом і розвагами.
- Музиканти всіх форм виконавства для фонового супровід, а також концертної та танцювальної частин.
- Артисти видовищних і танцювальних жанрів для шоу-програми.
- Інші послуги для забезпечень проведення банкету та розважальної спрямованості.
- Майстер-класи, як доповнення або в якість основної лінії на тімбілдінгах.
- В якості розважальних доповнень можна залучати так різновид кейтрингового шоу – бармен-шоу , куди крім подання можуть входити фреш-бар, коктейль-бар, пивний-бар (це стандартна барна стійка з відповідними напоями і природно барменами).
Офіційна урочиста частина на банкетах
Особливість форматів і проведення банкетів
- Завдяки індивідуальній специфіки, програма 5-7 годинного банкету застільного типу може вміститися в 2-4-годинний фуршет. Вона стає більш насиченою, динамічною і емоційною (за рахунок чого це робиться в наступному пункті).
- На фуршеті відсутні розмежування між застіллям і танцювальними перервами. Фактично банкет і розважальна програма проходять паралельно (одночасно). Гостей не запрошують постійно до столу і на перерви, ви можете легко переходити від столу на танцпол.
- Фуршетний тип банкету більше підходить для бізнес-заходів і невеликих вечірок, тоді як застільні банкети традиційні для весіль, корпоративних і приватних свят ювілеїв, днів народження і т. п.
- Організація урочістого банкету в Києві і в усьому світі прямо пропорційна бюджету , який займаємо більшу частину бюджету всього заходу. В історії відомі весілля в 20 000 000 фунтів (Англійський принц Вільям і Кетрін Міддлтон), 1,5 млн (балерина а. Волочкова та І. Вдовін), 60 або 78 мільйонів доларів (у дочки індійського магната Лакшмі Міттала-більш детально про це читайте тут ) або 5 -6-10-100-200-500 тисяч гривень за Захід, як поки було в нашій практиці.
Ми можемо вписатися в будь-який бюджет, але ви повинні знати, що потенційно фуршети обходяться дешевше банкетів застільного типу і причому значніше. - Будь-яка локація вміщує на 30% більше людей на фуршетах, ніж при застіллі.
Найбільш популярні різновиди банкетів на святах і бізнес-заходах в Києві
- Урочисте застілля – загальноприйнята форма святкування будь-якого вашого події (весілля, корпоративу, юбілея…) з так званим повним обслуговуванням. як правило передбачається розважальна програма з усіма складовими.
- Банкет-фуршет – як і попередня форма підходить для всіх типів свят, але більше для заходів ділового типу (презентацій, виставок, івентів і т. д.)
- Гала-вечеря – цей варіант відрізняє масштаб, урочистість і офіційність. Все як правило орієнтоване на подію, яка передує банкету – це конференція, презентація і т. п.
- Діловий обід або вечеря – міні банкетна форма для НЕВЕЛИКИХ компаній і на нетривалий час. Нерідко це продовження або завершення ділової зустрічі бізнес переговорів.
- Банкет-коктейль (або Коктейль-фуршет) – це міні форма фуршету з обмеженим меню, як правило влаштовується в перервах між заходами.
- Кава і чай брейк – як ви можете бачити з назви основними складовими меню будуть ці два напої, до яких подаються відповідні легкі закуски.
- Пікнік – повний набір банкетного залу з обслуговуванням на природі в лісі, готелі, базі відпочинку, котеджах.
- Барбекю – банкет, меню ко.
Будь-який з пересилених варіантів ви можете замовити у нас в ArtMuz’Company.