Організація та проведення банкетів фуршетного та застільного типів м. Київ
Як не буває “диму без вогню”, так і неможливо собі уявити весілля, корпоративну вечірку, день народження або ювілей без банкету. У всьому світі банкетна форма святкування асоціюється з урочистість і веселощами. Гості на заходах найбільше чекають початку саме банкету. Завдяки цьому організація і проведення торжественных банкетів і фуршетів в Києві займає центральне місце в створенні будь-якої події.

Якщо ви тут, значить попереду грандіозне святкування або невелика вечірка? Ви не знаєте в якій формі її розпланувати і провести, а зокрема їх банкетну частину? Компанія АртМуз допоможе вам у цьому, зробить це прагматично та професійно.

Особливості організації, проведення фуршетів та урочистих банкетів всіх типів в Києві

Банкетне проведення часу, яке раніше мала назву пір, святкова трапеза і т. д. має давню історію. Прийняття їжі громадами в кам’яний вік змінилося сімейною трапезою і загальнонародними гуляннями, харчові оргії Римської Імперії поступилися місцем княжим і царським бенкетам, ну, а ще недавно “торжествували” у нас традиції радянського громадського харчування потіснили американські і європейські норми.

Довгий процес становлення банкетної культури привів нас всього до двох типів, які також можна називати форматами банкетного веселощів. Вони представлені широким спектром внутрішніх різновидів і особливостей. Для успішної організації будь-якої події важливо знати особливості кожної типу (формату) святкування і розуміти їх переваги з недоліками.

Сучасна трапеза аборигенів Гвінеї як в кам'яному столітті

1. Урочисті банкети застільного типу

  • Цей формат святкування є найбільш поширеним не тільки в Києві, а й у всьому світі (його також називають “сидячий”).
  • Організація банкетів застільного типу передбачає чітку регламентацію за часом кожного “застілля” і перерв між ними. “застіллям” розуміється прийом їжі протягом одного підходу, (“присісти”), перерви також називають музичними або танцювальними паузами.
  • “Присід до столу” як правило буває від трьох до п’яти, а музичних пауз на одну більше, відповідно.
Весільний банкет VIP-класу в орендованому царському палаці
[/su_column][/su_row]
Типовий банкетний стіл на весілля, корпоратив, ювілей, день народження в Києві
  • Найбільш оптимальний час проведення застільних банкетів від 5 до 7 годин. Все що менше або більше є певним винятком і має і має цьому пояснення. У більш короткий відрізок часу люди не встигають повеселитися і практично неможливо досягти поставленої мети. За довший період гості втомлюються і слабо реагують на те, що відбувається. В обох випадках свята стають “куцими” і не яскравими.
  • У застільному форматі вас обслуговують офіціанти. В ресторанах вони постійно наповнюють вам келих і накладають їжу в тарілку. Також офіціанти стежать за естетичним станом столу (прибирають зайве, зручно розставляють страви і т. д.)
  • Між застіллями змінюється посуду і оновлюються аксесуари.

2. Фуршети

1. Відмінною особливістю цього типу банкетного святкування є так звана “буфетна подача” або “шведський стіл”. Головна її особливістю є самообслуговування і “вся їжа на одному столі”. На відміну від попередньої, сидячої форми банкетного застілля , фуршет передбачає прийняття їжі стоячи. Для цього використовують спеціалізовані столики, але також і обходяться і без них. Як доповнення на локації можуть стояти дивани, крісла, стільці, столи…, куди гості можуть присісти.

2.Фуршетний стіл являє собою “спорудження” з великої кількості закусок і напоїв заздалегідь розлитих по келихах і чарках. Окремо можуть стояти бокси для гарячих страв і інша сучасна кухонна техніка.

Фуршет після конференції, завершення бізнес-заходу
3. Також фуршетна подача може бути у вигляді так званих живих столів . Ця традиція найбільш поширена в японській кухні, але також популяризувалася і в європейській. “Живий стіл” представляє з себе своєрідний костюм, який одягає на себе аніматор (переважно це дівчата) і на нього розставляють частування. Живі столи можуть пересуватися по залу.

4. Кожен гість підходите до столу бере тарілку і виделку, сам накладаєте собі пишу і бере напій.

5. Загальноприйнята тривалість фуршетів як правило 2-4 години.

Спеціалізовані столики на банкеті для прийняття їжі стоячи
6. У функції офіціантів входить:

  1. прибирання брудного посуду;
  2. подача страв на фуршетний стіл;
  3. рознос на підносах напоїв і дрібної закуски у вигляді канапе, бутербродів;
  4. допомога гостям у виборі частувань.

7. Фуршет немає чіткого поділу між прийняттям їжі і танцювальними паузами. Ці дві складові, включаючи розважальну програму проходять паралельно.

Фуршет на природі під час корпоративу в Києві

Організація банкетів урочистого та ділового типів у Києві

Існує всього чотири фази розвитку банкету, які чітко позначені і яскраво виражені в застільному форматі, а на фуршеті їх можна просто не помітити або їх може просто не бути. Кожна фаза має своє призначення. Досвідчений організатор це враховує це плануванні банкету і свята в цілому.

Різновиди та основні етапи проведення банкету


  1. Зведена мета банкетного меню, барбекю, сніданку, обіду, вечері на корпоративі Холодні закуски, куди входять: салати, овочеві, м’ясні, сирні асорті і т.п. вважається головною фазою. Це початок свята і всі гості голодні, тому велика частина їжі з’їдається в цей час. Організовуючи банкет в Києві, на приклад на весіллі , ми рекомендуємо молодятам, робити основний акцент на цій фазі, тобто замовляти побільше їжі, а на інших (фазах) її додавати.
  2. Гарячі закуски можуть виноситися як під час першого застілля, так і за другим (все залежить від кількості холодних закусок). Для гармонійного розвитку заходу ми рекомендуємо другий варіант. За кожним застіллям у вас будуть нові страви, гості зможуть їх розкуштувати і не переїсти. Це освіжає веселощі і робить його комфортним.
  3. Основні страви (в народі “гаряче”) серед рестораторів і організаторів заходів в Києві, вважаються центром всього банкету. На цю фазу ми робимо головною кульмінацією торжества і використовуємо меню як один із засобів.
    Ефектна подача і ексклюзивні рецепти гарячих страв взаємно доповнюються яскравою шоу програмою і розвагами.
  4. Весільний фуршет в Києві в східній тематиці і кухнею Солодкий стіл ми рекомендуємо планувати за 1 годину до фіналу. На дні народженні або ювілеї її відкриває винос торта, гасіння свічок і розрізання (до слова така традиція широко застосовується і на інших святах).
    Солодкі страви уособлюють закінчення вечора, яке можете перерости в прощання гостей або продовження танцювальної програми. Деякі планують роботу ведучого і артистів до певного часу, після чого передбачається дискотека. Компанія АртМуз рекомендує клієнтам робити заходи цілісні, тобто з чітким позначенням початку і фіналу. Це досягається простим і демократичним способом, який ви дізнаєтеся при нашій зустрічі. Всі присутні розуміють, що потрібно йти додому і сам цього хочуть. У підсумку ви економите гроші і позбавляєте від турбот пов’язаних з рестораном.

Розважальна складова банкетів


Розважальна програма легко вписується в кожен банкетний формат, яку ми синхронізуємо по таймінгу, але ситуативно можуть виникати відхилення. п. 3,4). Які обов’язкові складові проведення розважальної програми банкетів?

  1. Ведучий з традиційним функціоналом і розвагами.
  2. Музиканти всіх форм виконавства для фонового супровід, а також концертної та танцювальної частин.
  3. Артисти видовищних і танцювальних жанрів для шоу-програми.
  4. Інші послуги для забезпечень проведення банкету та розважальної спрямованості.
  5. Майстер-класи, як доповнення або в якість основної лінії на тімбілдінгах.
  6. В якості розважальних доповнень можна залучати так різновид кейтрингового шоу – бармен-шоу , куди крім подання можуть входити фреш-бар, коктейль-бар, пивний-бар (це стандартна барна стійка з відповідними напоями і природно барменами).
Офіціанти на фуршеті

Офіційна урочиста частина на банкетах


Пірування середньовіччя - це податок сучасного урочистого банкету
На деяких банкетах може бути присутня так звана офіційна урочиста частина, яка передбачає нагородження, офіційні повідомлення, звіти, презентацію, демонстрацію і т. п. Для цього слід правильно підібрати час проведення – це може бути: 1) перед банкетом, 2) за рідкісним винятком на деяких корпоративах під час першого або другого застілля, 3) і ще більш рідко на всьому протязі банкету, але не пізніше 3-го застілля (це робиться якщо офіційна частина дуже велика і кожної її частини потрібно приділити багато часу). Інший час проведення офіційної частини на банкетах не доцільно, так як після присутні не будуть належним чином сфокусовані і уважні.

Особливість форматів і проведення банкетів


  1. Завдяки індивідуальній специфіки, програма 5-7 годинного банкету застільного типу може вміститися в 2-4-годинний фуршет. Вона стає більш насиченою, динамічною і емоційною (за рахунок чого це робиться в наступному пункті).
  2. На фуршеті відсутні розмежування між застіллям і танцювальними перервами. Фактично банкет і розважальна програма проходять паралельно (одночасно). Гостей не запрошують постійно до столу і на перерви, ви можете легко переходити від столу на танцпол.
  3. Фуршетний тип банкету більше підходить для бізнес-заходів і невеликих вечірок, тоді як застільні банкети традиційні для весіль, корпоративних і приватних свят ювілеїв, днів народження і т. п.
  4. Організація урочістого банкету в Києві і в усьому світі прямо пропорційна бюджету , який займаємо більшу частину бюджету всього заходу. В історії відомі весілля в 20 000 000 фунтів (Англійський принц Вільям і Кетрін Міддлтон), 1,5 млн (балерина а. Волочкова та І. Вдовін), 60 або 78 мільйонів доларів (у дочки індійського магната Лакшмі Міттала-більш детально про це читайте тут ) або 5 -6-10-100-200-500 тисяч гривень за Захід, як поки було в нашій практиці.
    Ми можемо вписатися в будь-який бюджет, але ви повинні знати, що потенційно фуршети обходяться дешевше банкетів застільного типу і причому значніше.
  5. Будь-яка локація вміщує на 30% більше людей на фуршетах, ніж при застіллі.
Фуршетний стіл на банкеті корпоративного заходу у Києві Приклад самообслуговування на фуршеті

Найбільш популярні різновиди банкетів на святах і бізнес-заходах в Києві

  1. Урочисте застілля – загальноприйнята форма святкування будь-якого вашого події (весілля, корпоративу, юбілея…) з так званим повним обслуговуванням. як правило передбачається розважальна програма з усіма складовими.
  2. Банкет-фуршет – як і попередня форма підходить для всіх типів свят, але більше для заходів ділового типу (презентацій, виставок, івентів і т. д.)
  3. Гала-вечеря – цей варіант відрізняє масштаб, урочистість і офіційність. Все як правило орієнтоване на подію, яка передує банкету – це конференція, презентація і т. п.
  4. Діловий обід або вечеря – міні банкетна форма для НЕВЕЛИКИХ компаній і на нетривалий час. Нерідко це продовження або завершення ділової зустрічі бізнес переговорів.
  5. Банкет-коктейль (або Коктейль-фуршет) – це міні форма фуршету з обмеженим меню, як правило влаштовується в перервах між заходами.
  6. Кава і чай брейк – як ви можете бачити з назви основними складовими меню будуть ці два напої, до яких подаються відповідні легкі закуски.
  7. Пікнік – повний набір банкетного залу з обслуговуванням на природі в лісі, готелі, базі відпочинку, котеджах.
  8. Барбекю – банкет, меню ко.

Будь-який з пересилених варіантів ви можете замовити у нас в ArtMuz’Company.

Замовити Організація, проведення урочистих банкетів та фуршетів у Києві?


Зв’яжіться з виконавцем(ми) і:
  • дізнайтеся зайнятість що до обраної дати;
  • уточніть гонорар;
  • отримаєте відповіді на інші питання які Вас цікавлять.
Вартість послуг залежить від
  • дати, протяжності і місця проведення заходу;
  • сезонності і зайнятості виконавця;
  • поставлених завдань і побажань клієнта.