Сценарій і структура новорічного та інших корпоративів, вечірок у форматі фуршету
У вас намічається корпоратив ? Скоро Новий рік і ви хочете зі своїм колективом добре провести час? Наближається ювілей вашої компанії і ви вирішили яскраво відсвяткувати цю подію? А можливо ваша фірма виграла тендер і ви думаєте організувати вечірку? Вас цікавить захід у форматі фуршету і для розуміння того, як це буде ви хотіли б побачити його сценарій і структуру, після чого замовити організацію? На ці питання ви отримаєте відповіді тут і зможете вибрати з безлічі пропозицій, щось цікаве для себе і одразу замовити в Компанії АртМуз професійну організацію свого торжества (про події читайте тут ).

Пропонуємо вашій увазі сценарій-структуру проведення новорічного чи іншого корпоративу, вечірки у форматі фуршету з різними варіантами розваг та святкуванням, який може бути успішно застосований як у Києві, так і в інших містах України і навіть іншій країні.

Сценарій корпоративу, вечірки з фуршетом в період Новорічних та ін. свят

Які особливості?

  1. Структура корпоративу або вечірки (корпоративної, приватної) з фуршетом, представляє вільну форму святкування, коли гості підходять до окремо стоїть сервірованим столом, самі або з допомогою офіціантів накладають їжу і беруть напої.
  2. Вся дія може проходить під музику діджея або якогось сольного виконавця (саксофоніста , скрипаля і т. д.), ансамблю (джаз-бенду , скрипкового квартету,разнотипового колективу ), що характерно для початку вечірки, ну а після під час танцювальної частини кавер-групи .
  3. Ведучий періодично дає слова для привітань і проводить вікторини, конкурси, які з ним обумовлюються, а також ангажує і веде шоу-програму складається з самих різноманітних артистів .
  4. По залу можуть бути розташовані різні розважальні зони, в яких гості розважаються компаніями і з уваги ведучого включатися загальний процес святкування (привітання, виступи артистів і т. п.)

Особливості фуршетної форми святкування корпоративу, вечірки та інших заходів


У порівнянні з банкетною, так званою сидячою формою корпоративів, вам слід враховувати деякі моменти.

  1. Потрібно більше розваг і більш об’ємною шоу-програми, так як в цьому випадку у гостей більше простору для рухів і вони потребують постійно й інтенсивному розвитку подій.
  2. На вітальні моменти як правило відводиться менше часу і акцент більше робиться на танцювальну частину і шоу-програму. Вважається, що любителі фуршетів не люблять тости і тому замовляють організацію вечірки в такому ключі.
  3. З точки зору бюджету, то він на фуршеті завжди менше, ніж на банкеті і як правило, на першому у фіналіі свята не залишається їжі (більшою мірою це тому, що бажання економити допомагає замовляти стільки скільки потрібно, в той час, як на такому банкеті як раз навпаки).
  4. Для ресторанів і кейтрингових компаній фуршети зручніше тим, що задіюється менше обслуговуючого персоналу, тому вони нерідко роблять додаткові знижки.
Корпоративна вечірка до ювілею компанії у форматі фуршету

Зони розваг


  • Зона входу, де зустрічати гостей можуть:
    1. хостес , аніматорами (як правило для тематичних свят) або мімами – вони також беруть участь на фото зону, розважають гостей в залі і створюють потрібну атмосферу;
    2. африканські барабанщики , які потім можуть показати шоу 30 хвилин з майстер-класом гри на африканських барабанах (до 8 барабанів) і також створити окрему зону гри на барабанах, щоб по черзі гості вчилися грати під звучну музику;
    3. біля входу можуть бути випробування (як правило це на тематичних святах) з конкурсами і різними завданнями.
      де зустрічати гостей можуть послуги фокусника (мікро магія) , який ходить по залу і показує фокуси (як правило замовляють на 1 годину), після він може показати якийсь номер для всього залу на сцені.
  • Фото зона у вигляді бренд-волла або оформлення дизайнерами.
  • Можна поставити фото-будку, де кожен підходить і робить різні фото, які миттєво роздруковуються.
  • На 2 або 5 годин фуршету можна поставити кілька живих столів або живі статуй, фонтанів .
  • Виїзний бар з двома барменами і авторськими коктейлями, який потім покаже бармен-шоу з піротехнікою і т. п.
  • За бажанням можна провести майстер-клас з Барабанного-кола (це тімбілдінг, дуже популярний серед наших клієнтів) у кожного буде свій барабан, тривалість 1-1,5 години.
  • Для не любителів танцювати можна поставити виїзної тир або атракціон типу з накидаємо кілець, а також виїзне казино з набором ігор (рулетка, карти і т. д.)

Проведення свята


Бармен-шоу на корпоративі у форматі фуршету
  1. Ведучий (а це може бути один з наших шоуменів ) дає слово на початку свята генеральному директору, після чтого, як правило 15-20 хвилин (якщо немає списку тостуючих) гості приймають їжу і у вільній формі спілкуються. Далі починаються вікторини, де присутні відповідають і конкурси (танцювальні, співочі, на кмітливість, прикольні, жартівливе на вибір), де викликаються на сцену конкурсанти, які змагаються між собою. За це вони отримують призи (в новорічний період прийнято дарувати символу наступного року, в інші події по ситуації).
  2. Якщо тематичний свято, то проводиться конкурс на кращий костюм, образ і т. п. і в такому ключі відбувається святкування (за бажанням можемо вибрати інший варіант)
  3. Виступають артисти, шоу-програма яких може бути великою і різнопланової (з Компанією АртМуз обмежень точно немає) і дискотека.
  4. Буде цікавим на дискотеці під діджея або кавер-групу зробити паперове шоу .

Тематики корпоративного свята, вечірки


  1. Гангстерський Новий рік, в центрі уваги якої звичаї 30-х рр. минулого століття їх одяг, спілкування, глобальні теми і т. д.
  2. Ковбойська вечірка з яскравими і одночасно простими костюмами, але особливостями це професії, які демонструють учасники корпоративу.
  3. Корпоратив в українському стилі, наприклад з якоїсь казки, історії або твору скажемо М. Гоголя “Вечори на хуторі блтизь Диканьки”
  4. Свято за мотивами відомого фільму, наприклад, “Іронія долі або з легким…”, куди можна задіяти професійних акторів або самі співробітники фірми будуть розігрувати окремі епізоди з фільму. У підсумку вийде цікавий фінал з нагородженням кращих і найбільш активних.
  5. Гавайський або Латиноамериканський корпоратив, який буде в яскравих кольорах, під чарівну музику
  6. Диско 80-х з конкурсами на кращий кліп або виконання композиції, в самих оригінальних амплуа.
  7. В стилі зомбі з залученням боді-арту, правда доведеться витратити чимало часу на це, але підсумковий ефект затьмарить всі інші спогади на святах, особливо якщо ви захочете включити повний набір розваг, який запропонує Компанія АртМуз.
  8. Все перерахувати ми просто не зможемо тут, тому скажемо, так будь-яка бажана для вас тематика, без обмеження і ми зробимо це…

Прайс артистів ви можете дізнатися на нашій сторінці ціни і зателефонувати нам, після чого почнемо підготовку вашої події.