Компанія АртМуз вирішила внести свою лепту в цей процес осмислення і спираючись на науковий аналіз і досвід (наших ведучих і організаторів) пропонує вашій увазі аналітичний нарис, присвячений цьому.
Як зробити правильний вибір ведучого, тамади, мс на весілля, свято, захід
У своїй роботі на перше місце ми ставимо раціональність і доступність. Коли ми рекомендуємо ведучого на весілля в Києві , то підкріплюємо це переконливою презентацією. Такий підхід вважається професійним і захищає клієнта від шарлатанів і низькоякісних послуг, але на шляху до цього існує етапи, в яких також не слід помилятися.
Форми пошуку ведучого, з переваги і недоліки
- Сарафанне радіо – був одним з головних, до недавнього часу, способів знайти хорошого тамаду. Родичі, знайомі, друзі з вуст в уста передавали один одному координати ведучих, яких вони бачили на святах.
- З переваг те, що Вам радить людина вашого кола, у якого пріоритети і менталітет такі ж як у вас, також ви точно знаєте, що це буде не гірше ніж у нього.
- З недоліків, якщо це не яскраво неординарний ведучий на корпоратив , з безліччю оригінальних програм, а ваші гості раніше зустрічалися з ним на заходах, то у вас може бути повторення того ж “шедевра” з усіма витікаючими наслідками.
- РАГСи, які вважаються своєрідним анклавом весільних послуг, що поєднав посередню якість і величезні відкати. Вартість послуг, які вам пропонують є середньостатистичною по Києву, але зі свого гонорару кожен виконавець зобов’язаний віддати 50% гонорару працівника Рагсу. Хто ви думаєте буде працювати на таких умовах? – Звичайно тільки не успішні або “загнані в кут” люди. І скажіть хто буде робити ту ж роботу за 50%?
Ви можете порівняти ціни Компанії АртМуз на послуги для весіль, корпоративів і свят в Києві, які вам відразу обіцяють безліч знижок і бонусів. - Весільні салони вам також запропонують перелік послуг виходить за їх компетенцію, але опеньків ж ви будете переплачувати і замовляти того, кого вам радять. Психологічний ефект від яскравої реклами “Знаючої людини” завжди приносить плоди. Ви під враженням розкішного весільного плаття, та ще купленого зі знижкою (виросла спеціально вчора для вас) від салону, неодмінно підете його рекомендаціям.
- Оголошення в різного роду виданнях приблизно в 2009 -2010 рр.перестали бути актуальними. Все менше людей купують газети (в Києві найбільш популярною була “Авіса”, в якій святкові послуги боролися між собою не на життя, а на смерть), від цього практично всі Професіонали відмовилися від цього. Якщо когось Ви там знайдете, то тільки заблукалого фахівця далекої Чукотки.
- Пошук ведучого по оголошеннях на вулиці в закладах і т.д. – це спосіб на сьогоднішній день майже повністю пішов у небуття, завдяки сучасним технологіям. Раніше, багато шукали спікера свого свята по приватних оголошеннях на зупинках автобуса, на вокзалах, в спеціальних місцях і супер маркетах, торгових центрах… але тепер це вже ніхто не робить. Хоча ще можна зустріти в пішохідних переходах і метро промоутерів рекламними флаєрами послуг Послуги артистів, музикантів і ведучих (але це повторимося пішло далеко і безповоротно).
- Пошук тамади по інтернету є найбільш популярним і перспективними оптимальним на сьогоднішній день, завдяки своїй оперативності, доступності і легкості в діях. Ви сидите в кріслі з чашкою кави і впевнено знайомитеся з претендентами. Таким способом ви можете вибрати ведучого на весілля або На ювілей (день народження) і вам не потрібно їхати на зустріч з кожним претендентом, щоб скласти про нього хоча б первинне враження.
Ми скажемо навіть більше, що ви таким способом можете побачити всі можливості тамади, причому в реальній роботі. Все залежить від презентації, яка є ще наступним головним етапом правильного вибору.
Критерії правильної презентації послуг ведучого
- Відео на сьогоднішній день є головним критерієм професіоналізму тамади. Причому це повинна бути презентація реальної роботи, а не набір швидко мінливих картинок за участю об’єкта презентації. На сайті компанії АртМуз всі виконавці представлені реальними роботами на відео.
- Фотографії є другим за значимістю і за популярністю варіантом презентації. З їх допомогою можна побачити окремі моменти роботи, образи артистів, костюми, варіанти стилізації. Головною відмінністю є відсутність руху, які глядач може домислити сам.
- Опис, коментарі надають побаченому на відео і фото кращого розуміння. Ми розкриваємо таким способом важливі моменти, назва яких вам також важливо знати.
Ці три моменти є визначальними на першому етапі.
Серед зовнішніх, індивідуальних ресурсів провідних (тамади) м. Києва як приклад рекомендуємо Вам Сайт шоумена Руслана Алексєєва .
Як відбувається вибір кандидата на роль ведучого, тамади?
-
- Головний критерій інформативність ресурсу. Якщо ви побачите “Загадкове відео або інформацію”, тобто нічого не несуть і без конкретики, відразу відкидайте в сторону.
- Задумайтеся якщо занадто маленька ціна: “що Ви отримаєте”? Або занадто велика:”чи варто цього”? Краще “Золота середина”.
- Не соромтеся особистих симпатій і сміливо спирайтеся на них.
-
- імпозантністю тамади;
- мова, дикція і вміння правильно формулювати свої думки;
- відкритість і вміння встановлювати контакт;
- знанні традицій і весільних обрядів;
- умінні імпровізувати і діяти по ситуації;
- зовнішній вигляд на святі, які костюми;
- наявність свіжих і не заїжджених конкурсів, вікторин (на сьогоднішній день складається тенденція в бік відмови від конкурсів з переодяганням, так як гості сукнях за 1500 у. Е.і з зачісками за 100 у. е навряд чи цього колись захочуть);
- з’ясуйте які призи потрібно буде купити;
- так само можна поцікавитися про його місце проживання.
Визначившись з усім сказаним зробіть висновок і вибір, який ми впевнені буде правильним.