Презентація та відкриття магазину – це подія неординарна, особливо якщо це торговельна мережа, що інтенсивно розвивається, розростається по Україні. Одним з таких замовників був “Denim”, що торгує брендовим одягом, взуттям, аксесуарами стилю кежуал
Кежуал (англ. сasual) – стиль зручного, практичного одягу, що з’явився в ХХ столітті в Європі. Характерні “випадкові” поєднання брендів, предметів одягу і виключення так званих формальних, зайвих, традиційно класичних елементів.
існує
бізнес-кежуал (англ. busines-кежуал)
смарт-кежуал (англ. smart-casual – на кожен день)
невимушений-кежуал (англ. all-out-casual – поєднання зі спортивним типом)
вуличний-кежуал (англ. street-casua)
Спортивний-кежуал (англ. sport-casual). орієнтованої на широкий віковий спектр.
Головна мета заходу, як і в організації будь-якої презентації (відкритті) магазину, фірми, підприємства перш за все запам’ятатися майбутнім клієнтам продемонструвавши свої кращі сторони і унікальні пропозиції, але зробити це в потрібному стилі. Всі поставлені завдання були виконані причому оригінально і яскраво. Замовники були приємно вражені миттєвим ефектом у вигляді хорошої каси від продажів.
Відкриття магазинів в торгових центрах Києва, Харкова з презентацією асортименту, послуг
Презентації займали за часом в середньому близько 4-ре години. Така насиченість програми і відтворений її ефект, зробив колосальний вплив на покупця і Замовник в грошовому еквіваленті отримав за один день тижневу виручки. Результат як то кажуть:”перевершив всі очікування”. У відношенні креативу на презентації, також слід сказати, що клієнт був приємно здивований і з насолоду знаходився на майданчику.
Даний проект, як ми вже зазначали вище, планувався і проводився в Києві (ТРЦ “Дрім Таун”) і в Харкові (ТРЦ “Караван”), він дублювався, але змінювалися виконавці, за винятком .
Структура презентації на відкритті магазину
1 За 2 години до відкриття грала музика і анонсувалося відкриття магазину, також перераховувалися послуги та пропозиції для клієнтів, відразу пропонувалися знижкові карти і бонуси.
2 Урочисте відкриття з стрічкою, під музику.
3Вся основна дія заходу займала 4 години.
4 Основна дія – грає саксофоніст, у вітринах працюють міми, в залі і на прилеглій території аніматори з підносами пригощають гостей солодкими і запрошують в магазин. На вході їх зустрічають, презентують асортимент і дарують знижкові карти, подарунки.
Послуги на презентації
На презентації були задіяні артисти нашого агентства, а саме аніматори , міми і . Злагоджена їх взаємодія дозволили провести презентації дуже легко, дозвільно і “максимально ефективно”. Створювалося таке враження, що всі виконавці співпрацюють вже один з одним в такому ракурсі не один рік, а насправді – це результат загального професіоналізму і вмілим діям команди компанії АртМуз.
Спеціально для презентацій нашими оформлювачами був повністю змінений зал. Не будемо вдаватися в подробиці, відзначимо лише те, що створений ними модерновий, урбаністичний стиль яскраво доповнював загальну картину.
Компанія АртМуз також забезпечувала Захід всім .
Задіяні виконавці були як “єдиний механізм”, який впливав магічно на покупців. Вони практично “паралізували” рух по центру людей, вони просто зупинялися біля магазину слухали музику, заходили в магазин і робили покупки.
Як повідомив після презентації клієнт: “кількість покупців і куплених товарів була колосальною, а саме зросла, майже в Троє, в порівнянні з торішнім відкриттям” (ред. – в якому команда компанії АртМуз не брала участь). Все було спрямована на залучення покупців в ми зробили це успішно, а продукція і магазин закріпився у свідомості покупців, як оригінальне, стильне підприємство, де не тільки якісні товари і широкий асортимент, а й хороша атмосфера і весело.
Наш досвід показує, що інвестиції в яскраву презентацію і відкриття магазину працюють і легко себе окупають, причому як на цьому прикладу, в перший же день. Далі представлені вам подивитися також і відеоролики з цієї події.
Відео презентацій магазинів у Києві та Харкові
Ви можете познайомитися з відгуками наших клієнтів , які поділяться своїми враженнями, після виконаних нами замовлень. У висновку додамо, що хороші емоції як при підготовці, так і при роботі - це важлива деталь справжнього професіоналізму і це ми також пропонуємо вам.