В організацію фотозони Artmuz’com і партнерів входило створення “казкового” інтер’єру, з усіма аксесуарами і колоритними персонажами, зокрема королевою і Капелюшником. Все було виконано відповідно до поставлених завдань замовника, умов і в рамках обраної локації на 100%. Крім усної подяки вдячний клієнт збільшив час надання послуг і також преміальні виконавцям. Далі більш детально.
“Виставка дизайнерів України” 26-27.7. 2019: фотозона з аніматорами (Королева і Капелюшник) з казки “Аліса в Країні чудес” в Київі на ВДНГ
- Основним завданням було привернення уваги відвідувачів до виставкового павільйону фірми.
- Це дало можливість познайомити максимально велике число гостей виставкового центру з їх продукцією та послугами.
- Як наслідок потенційних замовників дизайнерських послуг фірми з їх продукцією і можливостями.
- Все відбувалося на тлі фотосесій, Селфі і різних частувань.
- Консультанти компанії добре знали свою справу і також як і артисти і наші дизайнери виконали свою справу на відмінно (що ми і зазначали на початку).
Організація фотозони в стилі “Аліса в Країні чудес”
Для залучення уваги відвідувачів виставки до нашого павільйону важливо було передати реальну картину казки, а також створити атмосферу чарівництва, яка б відповідали сюжет, який ми впевнені знає кожен (більше про це творі ви можете прочитати, наприклад, тут ). Під цим малося на увазі максимально наближений до оригіналу інтер’єр, посуд і вся інша начиння якими користувалися герої, а також ласощі і самі персонажі в костюмах і з гримом який був у їхніх прототипів. В результаті вийшла велика фотозона з великою кількістю меблів, посуду і різних аксесуарів. На фото ви можете це побачити.
Аніматори на фотозоні в оборазі королеви і Капелюшника
На фотозоні працювали наші аніматори в образах королеви і Капелюшника . Ці два персонажа вважаються найбільш колоритними і популярними на такого роду заходах.
Враховуючи, що виставка тривала два дні, Artmuz’pany представила в кожен день двох різних акторів, тим самим внісши нововведення і неповторність для тих відвідувачів, який були на виставці два дні. Відразу відзначимо, що це спрацювало і до нас вони приходили і в перший і другий день.
Інтер’єр був дуже різноманітний і яскравий, гості із задоволенням фотографувалися з аніматорами у всіх його частинах.
Заходи на виставці
Крім безлічі павільйонів з продукцією та послугами різних фірм України, на виставці проводилися семінари, тренінги та майстер-класи. Відвідувачі не тільки знайомилися з досягнення цієї сфери, а й могли дізнатися досвід і навички колем.
Кожна дизайнерська компанія прагнула привернути до себе увагу, але ми можемо гордо сказати, що найбільш помітним і відвідуваним був павільйон наших замовників, що і відбилося на відвідувачах, а потім і на нових клієнтах.