Настає час організації дитячого дня Народження і кожен дорослий думає з чого почати. Іноді доводиться робити це самостійно, як наприклад зараз в епоху коронавірусу, коли неможливо звернутися до фахівців, але подія малюка першорядне і мама з татом вирішують це зробити будь-яким способом.
- З чого почати?
- Як приступити до організації вечірки?
- Кого запросити?
- Як визначити кількість послуг і ще маса питань, які слід вирішити самим (якщо звичайно не звертатися до фахівців)…
Не варто говорити, як складно
правильно спланувати день народження дитини якщо ви жодного разу цим не займалися, тим більше професійно або з фахівцями, тому ArtMuz’Company розповість вам, як це зробити.
Самостійна організація дня народження дитини-свята дитинства, найвеселішої вечірки
- Які існують методи і основи планування події?
- Яка структура організації заходів і вирішення поставлених завдань?
В рамках цих двох напрямків ми і будемо рухатися до своєї мети.
1. Основи планування дитячого дня народження у форматі тематичної вечірки або традиційного свята
А Виберіть тему разом з дитиною. хоча це може здатися непотрібним, але наявність теми допоможе вам дізнатися, які прикраси купувати, яку їжу готувати і які ігри планувати. Вечірки з персонажами популярних дитячих казок, мультфільмів, фільмів, коміксів і подібних інформаційних дають велике поле діяльності для творчості і саме очікування зустрічі з улюбленими героями викликає захват малюка задовго до самого дня народження.(згадайте Губку Боба або Скубі-Ду, Людини-Павука, індіанця, піратів, ковбоїв та інших персонажів в образі яких бути наші аніматори, ну або ви самі вирішите зіграти спектакль.
Якщо ваша дитина переситився цим, тоді дайте йому повну свободу вибору і повірте він вам точно скаже як буде краще.
Деякі теми, очевидно, будуть складнішими, ніж інші. Сходіть з дитиною в кілька дитячих магазинів іграшок або спеціалізованих під вечірки, а також пошукайте цікаве в Інтернеті. Не перестарайтеся і не будьте запеклим перфекціоністом, робіть простіший вибір, виходите з того, що у вас є і пам’ятайте, що ви початківець організатор.
Б Уточніть для себе основні деталі.
Вам потрібно буде відповісти на кілька питань.
- Коли буде вечірка?
- Як довго це триватиме?
- Де це буде?
- Чи відбувається щось у суспільстві чи культурі, що завадило б появі інших дітей? Який час дня входить у ваш графік?
Враховуйте вік вашої дитини. Як правило, чим молодша дитина, тим раніше починається свято і менше воно за тривалістю. Розваги на весь день залиште для дорослої аудиторії, а для маленьких дітей кілька годин буде цілком достатньо.
В Придумайте запрошення (відповідні темі!). Як тільки ви їх виберете, пора звернутися до деталей, які починаються з вибору ескізу запрошень, де вкажіть час початку і закінчення, адреса, тематику вечірки, пріоритетні наряди дітей (дрес-код), чи буде Їжа та інші важливі на ваш погляд моменти.
Що стосується запрошених гостей, то існує одне хороше практичне правило-вік вашої дитини плюс 1 рік. І якщо батьки зможуть прийти разом зі своєю дитиною, то це відмінно, пара рук на мерприятии вам точно не завадить.
Зробіть Запрошення в тематиці вечірки. Побачивши їх, діти будуть в захваті. Ваша дитина може роздати їх у школі, дитячому садку або ви можете передати їх батькам.
Вашій дитині не слід роздавати запрошений на день народження в присутності не запрошених дітей-це може їх засмутити і згодом позначитися на відносинах Дайте їх вчителю, який знає як це зробити тактовно.
Г Купити прикраси. Зверніться в спеціалізовані магазини або зайдіть у відділи супермаркету, де дуже багато різного роду дитячих недорогих, готових прикрас для свята. Також подумайте про те, щоб зробити все своїми руками (вихідний матеріал ви можете купити в тих же магазинах).
Свої прикраси краще робити разом з дитиною. Це буде його мотивувати і додати задоволення святкування дня народження. Також ви можете піти на хитрість і частину дизайнерських послуг “перекласти” на гостей.
Зокрема, на початку вечірки провести гру “побажання імениннику”, де буде аркуш паперу і фарби (фломастери, маркери, олівці…). Кожна дитина, яка заходить малює свої побажання винуватцю торжества, робить тим самим загальну картину побажань. Пізніше цей шедевр вішається на стіну і на певному етапі веселощів його можна розглянути всім разом. Також замість ватману можуть бути записочки або якісь маленькі вироби, які діти вішають на імпровізоване дерево або у Новий Рік ялинку.
2. Організація розваг і банкету на дні народженні дитини
А Сценарій. Складіть структуру дитячої вечірки, включіть туди раніше заявлений в
запрошеннях таймінг і всі розваги. Подумайте про майстер-класах у вигляді виробів. Також можливо ви захочете запросити когось із наших артистів або замовити активні розваги.
Пошукайте в інтернеті або запитайте у друзів локацію для проведення вечірки. Спочатку зателефонуйте і дізнайтеся зайнятість відповідного для вас залу на вашу дату. Якщо все влаштує, то поїздьте і подивіться. Виділіть кілька варіантів і подивіться їх, після чого визначитеся з одним.
Вибір локація для проведення дня народження дитини дуже важливий, так як все інше буде відштовхуватися від цього. І всі заходи будуть проводитися відповідно до обраного вами місця святкування.
Для дітей молодшого віку структура і таймінг робіть більш вільним і не прив’язаний строго до запланованих заходів. Що ж стосується дітей старшого віку, то їх легше організувати і захопити загальною ідеєю.
Не бійтеся робити все дуже просто буде більш зрозуміло для гостей і зажадає менше знань для реалізації. Пам’ятає: “Геніальність в простоті”.
Б Ігри та розваги, які можуть бути у вигляді естафет, вікторин, колективних ігор, танців і подібних веселощів. Також не забудьте про майстер-класи, які увінчають іменини сувенірами. Їхні діти віднесуть додому і будуть довго згадувати про подію.
Сувеніри ви можете зробити інтерактивними. Зокрема, діти можуть прикрасити на пам’ять картинку або прикрасити футболку авторським принтом, створити годівницю для птахів або приготувати якісь ласощі. Скласти разом печиво і перемазати його кремом, варенням, після чого прикрасити їстівними солодощами для дітей буде справжнім фурором (так само багато маніпуляцій з фруктами і овочами).
Також інтерактивний майстер-клас ви можете зробити на початку свята, щоб дітям, які прийшли раніше, було чим зайнятися, а запізнилися не переживали, що пропустять головне.
В Святкове меню і торт. Загальновідомо, що коли мова заходить про дитячі вечірки, то на першому місці в святковому меню завжди виступає
торт . Ви спечете або купите його, один або два, буде це монолітний бісквіт або різні тістечка, запитайте у своєї дитини. Він добре знає, що хоче і ви точно потрапите в ціль.
Що ж стосується меню, то перш за все враховуйте вік дітей і обов’язково поцікавтеся про індивідуальні особливості кожної дитини, можливо є продукти, яких йому не можна. У сучасному світі алергій та інших патологій ігнорування цього моменту може привести до самих непередбачуваних результатів. Хоча батьки у яких проблеми з меню дітей, вам швидше за все самі про це скажуть і висловлять всі побажання і застереження.
Зверніться в улюблений ресторан або якщо ви відчуваєте в собі “кращого” кулінара і кухаря планети”, тоді придумайте меню і запропонуйте подивитися його батькам, тоді у вас точно не буде ніяких проблем.
Піца, гамбургери, картопля – це стовідсоткове потрапляння в дітьми не страждають алергією. І хоча ця їжа Смажена і досить жирна, але один раз багато матусь дозволять її поїсти своїм дітям. Тим більше ви звичайно зробите їх свіжими.
Г Напої на вечірці займають друге місце після торта, так як кожна дитина, пізнав смак газованої води або соку, неодмінно захоче ними втамувати спрагу. І якщо ви вирішите зробити це стандартно (лимонад, сік і вода) то поставте на імпровізований бар у вигляді коробки з напоями або закривається скриня, з якого казкові герої будуть діставати так бажані напої. Причому, ви це можете прив’язати до тематики свого дитячого свята.
Головне тут подбайте про достатню кількість пиття дітям, особливо в жаркий літній період.
Д Плануйте фінал. Не всі враховують момент закінчення свята і прощання з гостями, хоча фінал події – це як останній важливий акорд, який 100% залишається в пам’яті. І навіть якщо ви організували фантастично креативний дитячий день народження, але в його фінал був безликий або взагалі все зіпсував, тобто звів всі зусилля на “Ні”, тоді і все свято залишить враження невдалого. Так ось, щоб цього не сталося слід добре продумати, як закінчити вечірку і посилити загальне враження дитячих веселощів. Що можна зробити?
В кінці свята дайте дітям солодощів з собою. Також можете приготувати якісь сувеніри і дуже добре буде якщо вони будуть авторські з нагадуванням про день народження вашої дитини. Скажімо магнітик, значок або картинка стануть прекрасним і довгим нагадуванням друзям про відвідування торжества. Якщо ви нічого подібного не придумали, тоді шматочок тортика і фрукти, але в красивому пакеті, з авторським автографом винуватця торжества, теж зовсім не погано.
Е Повідомте батькам про закінчення свята. Дайте іншим батькам номер вашого мобільного телефону на випадок, якщо вони запізняться забрати своїх маленьких дітей.
Якщо це більш старші діти і батьки їм довіряють йти одним, то простежте коли він прийде додому і неодмінно зателефонуйте з батьками. І ще, ніколи не дозволяйте дитині піти з незнайомим дорослим, про який вам не повідомили батьки.
У висновку. Дотримуючись наших рекомендацій ми впевнені, у вас все вийде, ну, а якщо ви вирішите не ризикувати і отримати 100% успішний результат, то звертайтеся в ArtMuz’Company і насолоджуйтеся святом з початку його підготовки і аж до проведення дитячої вечірки.