Ресторани Києва, вибір місця проведення свята Компанією АртМуз Як відомо організація кожного свята у Києві так і по всій Україні, будь-то весілля, корпоратив, ювілей, день народження або вечірка, передбачає цілий ряд питання. І одним з головних є вибір місця для проведення заходу. Це тягне за собою масу проблем, напруги і біганини, але Компанія АртМуз ви це, як і все інше легко подолаєте. Звичайно, набагато простіше і більш правильно це звернутися до нас за організацію свята під ключ (тоді взагалі всі ваші проблеми будуть вирішені як говориться: “одним махом”), але якщо ж ви вирішили самостійно підібрати місце в Києві для проведення весілля, корпоративного свята, вечірки, ювілею чи день народження і залучити нас в якості консультантів, то ми і в цьому з задоволенням вам допоможемо.

Правильний вибір місця для проведення весілля, свят, корпоративів Київ

Існує маса варіантів проведення наприклад весілля , починаючи від власної квартири і закінчуючи рестораном або якимсь неординарним місцем. Ми запропонуємо вам основні варіанти для успішного її проведення. Опустимо: «екстрім», «тінейджерство», «альтернативу», так як це яскраво неординарно і є скоріше винятком, ніж постійністю (хоча ми згадаємо і про них) і будемо робити основний акцент на найбільш поширені варіанти Для початку ми позначимо критерії, за якими диференціюються місця для проведення свят, корпоративів, весіль, ювілеїв.

Критерії вибору місця проведення

  1. Інтер’єр приміщення (чистота, якість обробки).
  2. Об’єм приміщення, його місткість (кількість посадкових місць і місця для танців, шоу-програми, конкурсів, обрядів).
  3. Посуд: середнього, високо і vip-рівня.
  4. Допоміжні кімнати, туалет, роздягальні, коридори, окремі кімнати для відпочинку.
  5. Обслуговування персоналом (офіціанти, їх одяг, поведінка).
  6. Якість кухні, включає смакові відчуття, дизайнерські оформлення страв і своєчасність їх подання.
  7. Особливості приміщення для проведення наприклад весілля, де потрібна можливість проведення весільних обрядів, оригінальних конкурсів на корпоративі і дні народження (ювілеї) тамадою .
  8. Схильність для виступів артистів: акустика, сцена, допоміжні приміщення.
  9. Яку потужність озвучивающей апаратури слід замовляти?
  10. Години роботи локацій і близькість житлових будинків? Це потрібно з’ясувати для того, щоб визначити тимчасові рамки святкування і додаткові витрати.
  11. Цінова політика закладу.

Далі ми викладемо найбільш і менш популярні способи і місця проведення корпоративних і приватних заходів, днів народження, весіль та банкетів в Києві (перелік збудований у міру видалення від популярних до інноваційних і від бюджетних до ексклюзивних і vip-класу, т. е. від споживчих до ексклюзивних).

Столові

Типовий приклад банкетного залу їдальні Проведення весільних, корпоративних, святкових банкетів (які як відомо є центральною складовою будь-якого торжества і заходу), в їдальнях шкіл, студентських закладів, заводів, фірм та інших організацій на сьогоднішній день є одним з найпоширеніших бюджетних варіантів. Як ви розумієте головним чинником вибором є ціна. У такого роду закладах святкування події обходиться приблизно в два або три рази дешевше порівняно з ресторанами, але також і передбачають додаткові клопоти.

Особливості

  1. Святкування ювілею у їдальні (зверніть увагу на ваги і лінію роздачі страв Інтер’єр не завжди відповідає потрібного варіанту і вимагає задіювання флористів , які можуть відтворити обстановку будь-якої обраної вам тематики, причому найвищого рівня. Але це потребує додаткових витрат і іноді не малих. І тоді питання: «Де ви будете економити?»
  2. Акустика залу, де в основному не стіни задрапіровані для проведення весілля припускає складності для роботи музикантів .
  3. Посуд та обслуговування весілля також будуть відповідати невисокому рівню вашого весілля або корпоратив. Можливо ви вирішите відмовитися від послуг кухарів і офіціантів, і покласти всі турботи на себе, але подумайте про те, що від цього постраждає і якість обслуговування, і, найголовніше, у що ювілей чи день народження перетворитися для вас? Словом: “не відпочинок, а суцільні турботи?”
  4. Туалет, гардероб, місця для спілкування компаній і все таке, також визначаються початковим призначенням приміщення.
  5. Уважно порахуйте загальну вартість, куди увійде оренда залу, кухня, обслуговування.
  6. Найчастіше столові досить об’ємні і здатні приймати велику кількість людей і при цьому місця вистачає для розваг, включаючи танці і усамітнення. Це безперечно є великим плюсом.
  7. Для тих хто любить домашню кухню своїх родичів, то в їдальні ви можете дати їм можливість відзначитися і приготувати все, що вважаєте потрібними і так як захочете.
  8. Як правило в таких закладах немає обмеження по часу і складності з близькістю житлових приміщень, так як столові розташовуються зазвичай в робочій або навчальної зонах.
  9. Якщо весілля триває два і більше днів ви зможете залишити продукти і запропонувати їх на наступний день.
  10. Приблизно у всіх їдальнях одна цінова політика.

Ресторан, кафе, бар

Безліч ресторанів і клубів Києві в числі наших клієнтів і замовників Як ми вже відзначали раніше, у ресторанах, кафе і барах вартість номерів потенційно вище ніж в їдальнях. Рівень закладу, який прямо пропорційний ціні вибрати вам, але як показує практика це не завжди прямо пропорційна якості їжі та обслуговування. Але ми говоримо тільки про кращих, кому довіряємо, і кого пропонуємо.

Плюси

  1. В силу свого соціального статусу багато не можу дозволити собі їдальню” (друзі не зрозуміють і можуть не прийти взагалі), тому проведення свята розглядається тільки в ресторані, кафе чи барі відповідного рівня.
  2. Виходячи з першого пункту інтер’єр, посуд та обслуговування вище рівнем, за що ви відповідно і платите.
  3. Якість кухні, обсяг порцій і дизайн страв індивідуальні для кожного закладу (ви зможете попередньо ознайомитися з ними).
  4. Кожен ресторан має свої фірмові страви і багато хто з них пропонують в якості подарунка молодятам, ювілярам, іменинникам і керівникам компаній.
  5. У ресторані послуги виконавців краще координуються і взаємодіють з обслуговуючим персоналом, кухнею та адміністрацією (зміні посуду, подача страв, напоїв тощо), а також і гостями. Це відбивається на якості проведення вашого весілля, корпоративу, свята, ювілею або дня народження.
  6. Акустика залу в ресторанах набагато краще ніж в їдальнях, дозволяє запросити будь-який музичний колектив.
  7. У ресторані зручніше виступати артистам , так як це передбачається у багатьох закладах і є сцена чи подіум.
  8. Як ми вже відзначали ціни в ресторанах дуже різні і ви точно знайдете підходящі для вас.

Мінуси

  1. Ресторан, кав’ярня і бар можуть перебувати у жилому будинку і як наслідок веселощі вашого весілля , ювілею (дні народження) або корпоративної вечірки, заходи триватиме до 23.00, а з 22.00 адміністрація буде наполягати на зменшення гучності звучання апаратури музикантів. Або ще за це вимагати додаткову погодинну оплату за святкування після 23.00.
  2. Обмежений вибір страв з запропонованого мене, але останнім часом тенденція змінюється і багато ресторація прагнучи догодити клієнтам нерідко готують страви за вашим бажанням і навіть рецептом (хоча можливо для когось це зовсім не мінус).

Клуби, паби, диско-бари

У таких заклади, клуби, паби, джиско-бари, дансинги і т. п., найчастіше організовують корпоративні вечірки і рідше інші свята.

Особливості і специфіка

  1. Корпоративная вечеринка в пабеЧаще всего в этих заведения есть своя музыкальная аппаратура для выступления кавер-групп , і можливо вам не доведеться його додатково замовляти для своїх музикантів або ді-джея (правда для цього з вас можуть зажадати додаткову оплату, яка буває не малою). Чи буде грати якась група, але складність полягає в тому, що такого роду музичне оформлення не буде орієнтовано на вас (правда, ви зможете домовитися з музикантами індивідуально).
  2. Заклади такого роді менш орієнтовані на різноманітність та якість кухні. Акцент робиться на напоях, торгівля якими тут пріоритетна.
  3. Провідний вашого корпоративи, весілля або ювілею не завжди зможе повноцінно вести свято. Якщо у вас не окремий зал, а ви в загальному форматі розважальної програма клубу, значить вам доведеться відмовитися і це враховувати.
  4. У клубі, пабі, диско-барі та дансингу вам не потрібно думати про розважальній програмі, так як вона пропонується в закладі. І навіть якщо вам доведеться за це заплатити ( причому за кожного гостя), то це все одно дешевше ніж оплатити послуги запрошених виконавців.
  5. Практика показує, що в більшій мірі цей варіант підходить аудиторії не старше 40 років. І взагалі ми рекомендуємо дуже добре про все подумати.

Святкування на природі

Проведення свят не в закладі, а на свіжому повітрі має пряму залежність від пори року. На відміну від весіль, ювілеїв та днів народження не мають сезонну залежність, тому також входять в коло Думається нікому не прийде в голову святкувати взимку, якщо ж звичайно це не екстрим-вечірка? Тому ми будемо орієнтуватися на літній і адекватне цього час.

Плюси

  1. Будь-яке свято на природі передбачає велику свободу для творчої реалізації, причому це стосується всіх послуг.
  2. Частіше всього на весіллі, корпоративному святі дні народження або ювілей під відкритим небом може гостей без обмеження.
  3. Танцпол як ви розумієте вмістить будь-яку кількість учасників і причому з різними декораціями.
  4. Можна запросити будь-яких артистів, так як обмежень ні в чому немає. Наприклад вогненним театрам, ходулістів, артистам з тваринами, гімнастам і т. п. потрібна специфічна сцена і місце.
  5. Також у вас не буде обмежень щодо часу, потужності звучання апаратури і веселощів. Взагалі слід сказати, що для кожного відкривається індивідуальна свобода дій.

Мінуси

  1. Погода, яка може “зробити” будь-які сюрпризи (дощ, сильний вітер, холод…). У таких випадках допомагають намети, обігрівачі, пледи тощо, але це все додаткові гроші.
  2. Все начиння для святкування: меблі, посуд, серветки і т. д. потрібно замовляти окремо.
  3. Продукти та напої слід купувати спочатку з великим запасом, так як не завжди їх можна буде докупити.
  4. Потрібна потужна звукова апаратура і можливо додаткові світлові прилади, що збільшує бюджет.
  5. Доведеться організувати транспорт або орендувати готельні номери на прилеглій території.

Виділимо головне

  1. Організація весілля, свята, дня народження, корпоративу, ювілею на природі у Києві або його околицях передбачає більше фінансових витрат, ніж всі попередні.
  2. Це є одна з найскладніших форм святкування і своїми силами її ви не зможете виконати потрібні професіонали).

Проведення на кораблі (теплоході)

Як ви розумієте навряд чи комусь прийде в голову святкувати в Києві новорічний корпоратив взимку на кораблі по Дніпру? Тому дана різновид стосується проведення сезонних весняно-літньо-осінніх свят (днів народження, весіль, корпоративів, ювілеїв).

Особливості, плюси і мінуси

  1. Вас буде опьянять сама обстановка, напоями залишиться тільки її розбавити. Уявіть, що постійно рухається, пейзаж, овивающий вас вітер, свіже повітря і постійне відчуття чарівного веселощів. Вам стає ще веселіше від відкритості простору, а вночі романтика стає ще більше.
  2. Свіже повітря дає можливість відчути неповторність ситуації, але в теж час може виникне проблема якщо комусь стане погано і знадобиться допомога? Буде складно швидко її вирішити, так як теплоходу знадобиться час пристати до берега або відправити човен.
  3. З послугами забезпечення святкування не буде ніяких складнощів.
  4. Складності представляються в правильному розрахунку провіанту, якого як показує практика потрібно брати як можна більше.
  5. Складності з туалетом.

Підсумовуючи все зазначимо, що свята на кораблі – це неординарно, дуже романтично і презентабельно, н також клопітно і не дешево.

Ексклюзив і vip-категорія

Весілля, корпоративне свято, вечірка, захід, день народження або ювілей у форматі “ексклюзив” та “vip-клас” можуть дозволити не всі. Це останній і досить примхливий» варіант можна порівняти з твором мистецтва, так як крім своєї високої вартості мається на увазі оригінальність і неповторність. Компанія АртМуз ексклюзивними і vip-класом заходами займається п’ять років і спираючись на досвід позначимо також і їх головні моменти.

  1. Виїзна весільна церемонія на Гоа Ексклюзивні ювілеї, дні народження” і vip-весілля та корпоративи можуть бути як багато-бюджетні так і малобюджетні. Відмінною особливістю таких свят є неординарність. У них два основних напрямки.
    1. Урочистості на островах або у віддалених країнах, які забезпечуються чималим бюджетом.
    2. Оригінально стилізовані заходи, наприклад у вампірському стилі, бомжацком і т. п. засновані на банкетному варіанті святкування.
  2. Організація та проведення “ексклюзив” і “vip” весіль являє вишукану строгість з яскравим веселощами, як дорогі речі з неброскостью, а стриманим гідністю.
  3. Запрошення відомих артистів, яке вважається частіше обов’язковою складовою і несе певні проблеми, так як не всі артисти погоджуються на стилізацію на тему весілля. Це пов’язано з індивідуальною концепцією їх артистичного образу.
  4. Приклади екзотичних весіль на островах При дотриманні цих пунктів “ексклюзивом” і “vip” можуть вважатися свято на природі і на теплоході (див. вище). Влітку можуть проводитися на спеціально побудованих майданчиках, а взимку, в холодну погоду в орендованих історичних замках, з усіма витікаючими наслідками.Передбачається ексклюзивна і vip-посуд, інтер’єр, обслуговування, офіціанти, меню, кухня і т. д.
  5. До бюджету часто включається перелік додаткових учасників обслуговування: охоронців, розпорядників, хостес, аніматорів, паркувальників і т. д.

Як ви бачите конкретне, що про це варіанті складно сказати і ви розумієте. що він зустрічається не часто. Причина не тільки в ціні , а й у тому, що своїми силами це неможливо зробити, та й мало хто зможе з професіоналів. До речі Компанія АртМуз створила досить багато проектів у цьому напрямку. У висновку хотілося б відзначити, що все вищевикладене місця проведення весіль, корпоративних та приватних свят, вечірок, заходів у Києві будуть вам підвладні якщо ви знайдете хороших професіоналів, а тим більше якщо це будемо ми.