Як відомо організація кожного свята у Києві так і по всій Україні, будь-то весілля, корпоратив, ювілей, день народження або вечірка, передбачає цілий ряд питання. І одним з головних є вибір місця для проведення заходу. Це тягне за собою масу проблем, напруги і біганини, але Компанія АртМуз ви це, як і все інше легко подолаєте. Звичайно, набагато простіше і більш правильно це звернутися до нас за організацію свята під ключ (тоді взагалі всі ваші проблеми будуть вирішені як говориться: “одним махом”), але якщо ж ви вирішили самостійно підібрати місце в Києві для проведення весілля, корпоративного свята, вечірки, ювілею чи день народження і залучити нас в якості консультантів, то ми і в цьому з задоволенням вам допоможемо.
Правильний вибір місця для проведення весілля, свят, корпоративів Київ
Існує маса варіантів проведення наприклад весілля , починаючи від власної квартири і закінчуючи рестораном або якимсь неординарним місцем. Ми запропонуємо вам основні варіанти для успішного її проведення. Опустимо: «екстрім», «тінейджерство», «альтернативу», так як це яскраво неординарно і є скоріше винятком, ніж постійністю (хоча ми згадаємо і про них) і будемо робити основний акцент на найбільш поширені варіанти Для початку ми позначимо критерії, за якими диференціюються місця для проведення свят, корпоративів, весіль, ювілеїв.
Критерії вибору місця проведення
- Інтер’єр приміщення (чистота, якість обробки).
- Об’єм приміщення, його місткість (кількість посадкових місць і місця для танців, шоу-програми, конкурсів, обрядів).
- Посуд: середнього, високо і vip-рівня.
- Допоміжні кімнати, туалет, роздягальні, коридори, окремі кімнати для відпочинку.
- Обслуговування персоналом (офіціанти, їх одяг, поведінка).
- Якість кухні, включає смакові відчуття, дизайнерські оформлення страв і своєчасність їх подання.
- Особливості приміщення для проведення наприклад весілля, де потрібна можливість проведення весільних обрядів, оригінальних конкурсів на корпоративі і дні народження (ювілеї) тамадою .
- Схильність для виступів артистів: акустика, сцена, допоміжні приміщення.
- Яку потужність озвучивающей апаратури слід замовляти?
- Години роботи локацій і близькість житлових будинків? Це потрібно з’ясувати для того, щоб визначити тимчасові рамки святкування і додаткові витрати.
- Цінова політика закладу.
Далі ми викладемо найбільш і менш популярні способи і місця проведення корпоративних і приватних заходів, днів народження, весіль та банкетів в Києві (перелік збудований у міру видалення від популярних до інноваційних і від бюджетних до ексклюзивних і vip-класу, т. е. від споживчих до ексклюзивних).
Столові
Проведення весільних, корпоративних, святкових банкетів (які як відомо є центральною складовою будь-якого торжества і заходу), в їдальнях шкіл, студентських закладів, заводів, фірм та інших організацій на сьогоднішній день є одним з найпоширеніших бюджетних варіантів. Як ви розумієте головним чинником вибором є ціна. У такого роду закладах святкування події обходиться приблизно в два або три рази дешевше порівняно з ресторанами, але також і передбачають додаткові клопоти.
Особливості
- Інтер’єр не завжди відповідає потрібного варіанту і вимагає задіювання флористів , які можуть відтворити обстановку будь-якої обраної вам тематики, причому найвищого рівня. Але це потребує додаткових витрат і іноді не малих. І тоді питання: «Де ви будете економити?»
- Акустика залу, де в основному не стіни задрапіровані для проведення весілля припускає складності для роботи музикантів .
- Посуд та обслуговування весілля також будуть відповідати невисокому рівню вашого весілля або корпоратив. Можливо ви вирішите відмовитися від послуг кухарів і офіціантів, і покласти всі турботи на себе, але подумайте про те, що від цього постраждає і якість обслуговування, і, найголовніше, у що ювілей чи день народження перетворитися для вас? Словом: “не відпочинок, а суцільні турботи?”
- Туалет, гардероб, місця для спілкування компаній і все таке, також визначаються початковим призначенням приміщення.
- Уважно порахуйте загальну вартість, куди увійде оренда залу, кухня, обслуговування.
- Найчастіше столові досить об’ємні і здатні приймати велику кількість людей і при цьому місця вистачає для розваг, включаючи танці і усамітнення. Це безперечно є великим плюсом.
- Для тих хто любить домашню кухню своїх родичів, то в їдальні ви можете дати їм можливість відзначитися і приготувати все, що вважаєте потрібними і так як захочете.
- Як правило в таких закладах немає обмеження по часу і складності з близькістю житлових приміщень, так як столові розташовуються зазвичай в робочій або навчальної зонах.
- Якщо весілля триває два і більше днів ви зможете залишити продукти і запропонувати їх на наступний день.
- Приблизно у всіх їдальнях одна цінова політика.
Ресторан, кафе, бар
Як ми вже відзначали раніше, у ресторанах, кафе і барах вартість номерів потенційно вище ніж в їдальнях. Рівень закладу, який прямо пропорційний ціні вибрати вам, але як показує практика це не завжди прямо пропорційна якості їжі та обслуговування. Але ми говоримо тільки про кращих, кому довіряємо, і кого пропонуємо.
Плюси
- В силу свого соціального статусу багато не можу дозволити собі їдальню” (друзі не зрозуміють і можуть не прийти взагалі), тому проведення свята розглядається тільки в ресторані, кафе чи барі відповідного рівня.
- Виходячи з першого пункту інтер’єр, посуд та обслуговування вище рівнем, за що ви відповідно і платите.
- Якість кухні, обсяг порцій і дизайн страв індивідуальні для кожного закладу (ви зможете попередньо ознайомитися з ними).
- Кожен ресторан має свої фірмові страви і багато хто з них пропонують в якості подарунка молодятам, ювілярам, іменинникам і керівникам компаній.
- У ресторані послуги виконавців краще координуються і взаємодіють з обслуговуючим персоналом, кухнею та адміністрацією (зміні посуду, подача страв, напоїв тощо), а також і гостями. Це відбивається на якості проведення вашого весілля, корпоративу, свята, ювілею або дня народження.
- Акустика залу в ресторанах набагато краще ніж в їдальнях, дозволяє запросити будь-який музичний колектив.
- У ресторані зручніше виступати артистам , так як це передбачається у багатьох закладах і є сцена чи подіум.
- Як ми вже відзначали ціни в ресторанах дуже різні і ви точно знайдете підходящі для вас.
Мінуси
- Ресторан, кав’ярня і бар можуть перебувати у жилому будинку і як наслідок веселощі вашого весілля , ювілею (дні народження) або корпоративної вечірки, заходи триватиме до 23.00, а з 22.00 адміністрація буде наполягати на зменшення гучності звучання апаратури музикантів. Або ще за це вимагати додаткову погодинну оплату за святкування після 23.00.
- Обмежений вибір страв з запропонованого мене, але останнім часом тенденція змінюється і багато ресторація прагнучи догодити клієнтам нерідко готують страви за вашим бажанням і навіть рецептом (хоча можливо для когось це зовсім не мінус).
Клуби, паби, диско-бари
У таких заклади, клуби, паби, джиско-бари, дансинги і т. п., найчастіше організовують корпоративні вечірки і рідше інші свята.
Особливості і специфіка
- Чаще всего в этих заведения есть своя музыкальная аппаратура для выступления кавер-групп , і можливо вам не доведеться його додатково замовляти для своїх музикантів або ді-джея (правда для цього з вас можуть зажадати додаткову оплату, яка буває не малою). Чи буде грати якась група, але складність полягає в тому, що такого роду музичне оформлення не буде орієнтовано на вас (правда, ви зможете домовитися з музикантами індивідуально).
- Заклади такого роді менш орієнтовані на різноманітність та якість кухні. Акцент робиться на напоях, торгівля якими тут пріоритетна.
- Провідний вашого корпоративи, весілля або ювілею не завжди зможе повноцінно вести свято. Якщо у вас не окремий зал, а ви в загальному форматі розважальної програма клубу, значить вам доведеться відмовитися і це враховувати.
- У клубі, пабі, диско-барі та дансингу вам не потрібно думати про розважальній програмі, так як вона пропонується в закладі. І навіть якщо вам доведеться за це заплатити ( причому за кожного гостя), то це все одно дешевше ніж оплатити послуги запрошених виконавців.
- Практика показує, що в більшій мірі цей варіант підходить аудиторії не старше 40 років. І взагалі ми рекомендуємо дуже добре про все подумати.
Святкування на природі
Проведення свят не в закладі, а на свіжому повітрі має пряму залежність від пори року. На відміну від весіль, ювілеїв та днів народження не мають сезонну залежність, тому також входять в коло Думається нікому не прийде в голову святкувати взимку, якщо ж звичайно це не екстрим-вечірка? Тому ми будемо орієнтуватися на літній і адекватне цього час.
Плюси
- Будь-яке свято на природі передбачає велику свободу для творчої реалізації, причому це стосується всіх послуг.
- Частіше всього на весіллі, корпоративному святі дні народження або ювілей під відкритим небом може гостей без обмеження.
- Танцпол як ви розумієте вмістить будь-яку кількість учасників і причому з різними декораціями.
- Можна запросити будь-яких артистів, так як обмежень ні в чому немає. Наприклад вогненним театрам, ходулістів, артистам з тваринами, гімнастам і т. п. потрібна специфічна сцена і місце.
- Також у вас не буде обмежень щодо часу, потужності звучання апаратури і веселощів. Взагалі слід сказати, що для кожного відкривається індивідуальна свобода дій.
Мінуси
- Погода, яка може “зробити” будь-які сюрпризи (дощ, сильний вітер, холод…). У таких випадках допомагають намети, обігрівачі, пледи тощо, але це все додаткові гроші.
- Все начиння для святкування: меблі, посуд, серветки і т. д. потрібно замовляти окремо.
- Продукти та напої слід купувати спочатку з великим запасом, так як не завжди їх можна буде докупити.
- Потрібна потужна звукова апаратура і можливо додаткові світлові прилади, що збільшує бюджет.
- Доведеться організувати транспорт або орендувати готельні номери на прилеглій території.
Виділимо головне
- Організація весілля, свята, дня народження, корпоративу, ювілею на природі у Києві або його околицях передбачає більше фінансових витрат, ніж всі попередні.
- Це є одна з найскладніших форм святкування і своїми силами її ви не зможете виконати потрібні професіонали).
Проведення на кораблі (теплоході)
Як ви розумієте навряд чи комусь прийде в голову святкувати в Києві новорічний корпоратив взимку на кораблі по Дніпру? Тому дана різновид стосується проведення сезонних весняно-літньо-осінніх свят (днів народження, весіль, корпоративів, ювілеїв).
Особливості, плюси і мінуси
- Вас буде опьянять сама обстановка, напоями залишиться тільки її розбавити. Уявіть, що постійно рухається, пейзаж, овивающий вас вітер, свіже повітря і постійне відчуття чарівного веселощів. Вам стає ще веселіше від відкритості простору, а вночі романтика стає ще більше.
- Свіже повітря дає можливість відчути неповторність ситуації, але в теж час може виникне проблема якщо комусь стане погано і знадобиться допомога? Буде складно швидко її вирішити, так як теплоходу знадобиться час пристати до берега або відправити човен.
- З послугами забезпечення святкування не буде ніяких складнощів.
- Складності представляються в правильному розрахунку провіанту, якого як показує практика потрібно брати як можна більше.
- Складності з туалетом.
Підсумовуючи все зазначимо, що свята на кораблі – це неординарно, дуже романтично і презентабельно, н також клопітно і не дешево.
Ексклюзив і vip-категорія
Весілля, корпоративне свято, вечірка, захід, день народження або ювілей у форматі “ексклюзив” та “vip-клас” можуть дозволити не всі. Це останній і досить примхливий» варіант можна порівняти з твором мистецтва, так як крім своєї високої вартості мається на увазі оригінальність і неповторність. Компанія АртМуз ексклюзивними і vip-класом заходами займається п’ять років і спираючись на досвід позначимо також і їх головні моменти.
- Ексклюзивні ювілеї, дні народження” і vip-весілля та корпоративи можуть бути як багато-бюджетні так і малобюджетні. Відмінною особливістю таких свят є неординарність. У них два основних напрямки.
- Урочистості на островах або у віддалених країнах, які забезпечуються чималим бюджетом.
- Оригінально стилізовані заходи, наприклад у вампірському стилі, бомжацком і т. п. засновані на банкетному варіанті святкування.
- Організація та проведення “ексклюзив” і “vip” весіль являє вишукану строгість з яскравим веселощами, як дорогі речі з неброскостью, а стриманим гідністю.
- Запрошення відомих артистів, яке вважається частіше обов’язковою складовою і несе певні проблеми, так як не всі артисти погоджуються на стилізацію на тему весілля. Це пов’язано з індивідуальною концепцією їх артистичного образу.
- При дотриманні цих пунктів “ексклюзивом” і “vip” можуть вважатися свято на природі і на теплоході (див. вище). Влітку можуть проводитися на спеціально побудованих майданчиках, а взимку, в холодну погоду в орендованих історичних замках, з усіма витікаючими наслідками.Передбачається ексклюзивна і vip-посуд, інтер’єр, обслуговування, офіціанти, меню, кухня і т. д.
- До бюджету часто включається перелік додаткових учасників обслуговування: охоронців, розпорядників, хостес, аніматорів, паркувальників і т. д.
Як ви бачите конкретне, що про це варіанті складно сказати і ви розумієте. що він зустрічається не часто. Причина не тільки в ціні , а й у тому, що своїми силами це неможливо зробити, та й мало хто зможе з професіоналів. До речі Компанія АртМуз створила досить багато проектів у цьому напрямку. У висновку хотілося б відзначити, що все вищевикладене місця проведення весіль, корпоративних та приватних свят, вечірок, заходів у Києві будуть вам підвладні якщо ви знайдете хороших професіоналів, а тим більше якщо це будемо ми.